0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی کالاها
    بسته

    بررسی تبلت لنوو Tab M10 تبلت ارزان قیمت و کاربردی

    تبلت نه به اندازه‌ی موبایل کوچک است و نه به اندازه‌ی لپ‌تاپ بزرگ و سنگین. به همین خاطر برای برخی کاربران، گجت ایده‌آل و بسیار جذابی محسوب می‌شود. لنوو از جمله شرکت‌هایی است که در بازار تبلت‌های اندرویدی موفق شده طرفداران زیادی به دست آورد و در این ویدیو تبلت لنوو Tab M10 را بررسی می‌کنیم که با قیمت مناسبی در بازار ایران به فروش می‌رسد.

    بدنه‌ی تبلت پلاستیکی است و وزن آن به ۴۸۰ گرم می‌رسد و بنابراین یک تبلت سنگین محسوب می‌شود. لنوو برای این تبلت از نمایشگر ۱۰.۱ اینچی استفاده کرده که رزولوشن ۲۸۰۰ در ۸۰۰ ارائه می‌دهد. حداکثر روشنایی آن ۳۰۰ نیت است و بنابراین قطعا زیر نور مستقیم خورشید با مشکل روبرو می‌شوید. باید خاطرنشان کنیم نمایشگر این تبلت از لمس همزمان ۵ انگشت پشتیبانی می‌کند و بنابراین برای بازی‌ها می‌توانید از این قابلیت بهره ببرید.

    چیپست اسنپدراگون ۴۲۹ به عنوان قلب تپنده‌ی آن انجام وظیفه می‌کند که در کل چیپست قدرتمندی نیست و حتی حین انجام کارهای روزمره هم ممکن است با لگ و تاخیر روبرو شوید. اما اگر سرعت بالای تبلت برای شما اهمیت زیادی ندارد، لنوو Tab M10 می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باید زیرا از ابعاد بزرگی بهره می‌برد و مثلا برای فیلم و سریال دیدن می‌تواند انتظارات شما را برآورده کند.

    انرژی تبلت از طرف باتری ۴۸۵۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که با توجه به پشتیبانی از شارژ ۱۰ واتی، برای شارژ کردن آن باید حدود ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه منتظر بمانید. با توجه به اینکه این روزها بسیاری از گوشی‌ها از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کنند، لنوو می‌توانست از باتری بزرگی برای این تبلت بهره ببرد. تبلت‌ها در زمینه‌ی دوربین معمولا حرف زیادی برای گفتن ندارند. لنوو Tab M10 از دوربین ۵ مگاپیکسلی اصلی و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

    در بدنه شاهد اسپیکرهای دوگانه هستیم که صدای استریو در اختیار شما قرار می‌دهند و در کل کیفیت رضایت‌بخشی دارند. برای جمع‌بندی باید بگوییم که اگر در این محدوده‌ی قیمتی سرعت و عملکرد تبلت اهمیت زیادی برای شما ندارد و صرفا به دنبال یک تبلت بزرگ برای انجام کارهای معمولی هستید، لنوو Tab M10 می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

    همین کالا را از کیمیا انلاین خرید کنید

    درج نظر
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    لپ تاپ و کامپیوتر
    موبایل و تبلت
    ماشین های اداری
    کالای دیجیتال
    لوازم خانگی
    کالای سلامت
    بازگشت به بالا