0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی کالاها
    بسته

    بررسی لپ تاپ ایسوس ProArt Studiobook 16 + معرفی

    لپ تاپ ایسوس ProArt StudioBook One یکی از لپ تاپ‌های پرچم‌دار و با کیفیت کمپانی ایسوس محسوب می‌شود، معتقدند که در مقایسه با رقبای ورک استیشن (پلتفرم های مناسب کارهای اداری) بهترین و قوی‌ترین عملکرد گرافیکی را ارائه می‌دهد، به دلیل قرار گیری کارت گرافیک NVIDIA Quadro RTX 6000 با پردازنده نسل نهم (Intel® Core™ i9-9980HK) همچنین صفحه نمایش 4K و 64 گیگابایت رم نشان‌دهنده این قدرت هستند اما تنها ویژگی‌های این لپ تاپ را شامل نمی‌شوند. در ادامه قصد داریم به صورت کامل و جامع به بررسی و آشنایی با طراحی ظاهری و همچنین مشخصات فنی لپ تاپ ایسوس ProArt Studiobook 16 بپردازیم.

     

    لپ تاپ ایسوس مدل ProArt StudioBook 16 OLED که از صفحه نمایش 4K OLED با دقت رنگ خیره‌کننده برای برنامه‌های طراحی و رندرینگ بسیار عالی است.

    برای ویرایش عکس و ویدیو همچنین برنامه‌های سه‌بعدی و سایر موارد از پردازنده گرافیکی RTX 3070، پردازنده هشت هسته ای AMD رایزن نسل 9 و NVMe SSD پرسرعت در این لپ تاپ استفاده شده است.

    به صورت کلی اگر بخواهیم این لپ تاپ را معرفی کنیم باید گفت که سیستمی روان و سریع است که از عمر باتری خوبی برخوردار است.

     

    مزایا و معایب

    صفحه نمایش 16 اینچی باکیفیت 4K OLED  

     کارت خوان SD Express

    وضوح تصویر عالی صفحه نمایش

    سیستم خنک کننده خوب و بی صدا    

     به یک پورت USB-A اضافی نیاز دارد

     

    طراحی ظاهری لپ تاپ ایسوس ProArt Studiobook 16


    این لپ تاپ از طراحی متفاوتی برخوردار است برای کاربران دستگاهی جذاب است، زیرا پردازنده‌ها در موقعیت همیشگی خود قرار گرفته‌اند، اما باید گفت که همه بخش‌های این غول گرافیکی موردتایید نیستند، به دلیل وجود پورت‌های محدود، وزن بالا و غیره نکاتی وجود دارد که نمی‌توان به آسانی آن را بی‌خیال شوید با بررسی‌هایی که در ادامه به آن می‌پردازیم متوجه نکات ضعف و قوت این لپ تاپ خواهید شد.

    لپ تاپ ProArt Studiobook 16 برای خلاقان ساخته‌شده است که در سال‌های اخیر تعداد زیادی از طرح‎‌‌های خاص توانستند به نیاز کاربران در هر زمینه‌ایی پاسخ دهند.

    لپ تاپ Asus ProArt Studiobook 16 OLED (H5600) در این زمینه نمونه‌ایی عالی محسوب می‌شود، جذابیت اصلی این دستگاه به صفحه نمایش 16 اینچی OLED زیبا با وضوح 4K، پردازنده AMD RYZEN 9 و گرافیک سری Nvidia GeForce RTX 30 در کنار یک صفحه کلید سطح بالا ارتباط دارد.

    بعبارتی کامپیوترهای شخصی همانطور که از اسم آن‌ها پیداست از قابلیت جابجایی برخوردار است، لپ تاپ‌های 16 اینچی به علت وزن زیاد و اندازه نسبتا بزرگ قابل حمل تلقی نمی‌شود.

    برای جابجایی کوتاه مدت مناسب‌اند، با در دست داشتن این لپ تاپ به سرعت آرگونومی مناسب را متوجه می‌شود، لپ تاپ فوق را نمی‌توان گفت که از ابعاد بزرگ و غیرقابل حمل برخوردار استزیرا برای جابجایی زیاد از آن می‌توان استفاده کرد.

    ابعاد محصول فوق 36.20 x 26.40 x 1.99 سانتی متر و وزن 2.4 کیلوگرم است

    بررسی طراحی ظاهری، مشخصات فنی، درگاه ها و اسپیکرها


    بررسی‌های صورت گرفته در مورد لپ تاپ ProArt Studiobook 16 به این صورت است که لپ تاپی خوش ساخت است که به دلیل کیفیت بالای ساخت آن از قیمت بالایی برخوردار است.

    لپ تاپ ایسوس ProArt Studiobook 16 فقط در رنگ Star Black به بازار ارائه شده است، نسبت صفحه نمایش به بدنه Studiobook 16 حدودا 85 درصد است با حاشیه‌های دور نمایشگر بعبارتی باریک است.

    در بخش فوقانی نمایشگر وب‌کم با وضوح HD قرار گرفته است که از قابلیت IR پشتیبانی می‌کند و به صورت کامل برای Windows Hello است.

    بررسی پردازنده و کارت گرافیک
    پردازنده استفاده شده در لپ تاپ ایسوس مدل ProArt StudioBook One: پردازنده نسل نهمی اینتل یعنی (Intel® Core™ i9-9980HK) با 8 هسته و حداکثر فرکانس 5 گیگاهرتز و 16 مگابایت کش.

    به دلیل اینکه لپ تاپ فوق برای استفاده کاربران خاص است در این سیستم کارت گرافیک Nvidia Quadro RTX 6000 در کنار 24 گیگابایت رم گرافیکی (GDDR6) و هسته های (CUDA Cores)،( RT Cores) و (Tensor Cores) قرار داده شده است.

    به عنوان مثال اگر بخواهیم با لپ تاپ ایسوس ProArt Studiobook 16 عمل رندر GPU Blender با اتصال جریان برق را انجام دهیم بعبارتی 37 ثانیه زمان لازم است.

    این مورد در صورتی است که رندر در حال کار فقط با باتری تا 2 دقیقه زمان نیاز دارد، آداپتور قدرتمند 300 واتی لپ تاپ فوق از ظاهری جمع و جور برخوردار است و قادر است نیازهای کارت گرافیک این لپ تاپ را پاسخ دهد تا کابر در نهایت بهترین عملکرد را تجربه کند.

    ارزش خرید

    دید خلاقانه با لپ‌تاپ استودیویی ProArt Studiobook 16 OLED به واقعیت تبدیل می‌شود، لپ تاپ استودیویی OLED به دلیل اینکه از هر مرزی فراتر رفته است توانسته تجربه‌های خلاقانه برای افراد پدید آرود اما هرگز فکرش را نمی‌کردید که از این سیستم بربیاید.

    دقت رنگ تایید شده در صفحه نمایش 16 اینچی وجود دارد همچنین وجود پردازنده بسیار قدرتمند Intel Core i7، گرافیک سریع NVIDIA GeForce RTX 3060، حافظه عظیم، ذخیره سازی فوق سریع پیشرفته و کنترل فوق العاده دقیق با نوک انگشت بر روی برنامه های خلاقانه شما با ASUS Dial روی سیستم فوق نشان از ارزش خرید بالای این سیستم برای افراد حرفه‌ایی را دارد.

    سخن آخر

    دلیل اصلی لذت‌بخش بودن کار با لپ تاپ فوق وجود سخت افزار قدرتمند آن است که موجب می‌شود افراد برای کارهای گرافیکی سنگین از آن به خوبی استفاده کنند.

    بعبارتی با یک لپ تاپ ورک استیشن می‌توانید بهترین عملکرد گرافیکی قابل انتظار را مشاهده کنید، اما خب قاعدتا این عملکرد فوق‌العاده موجب می‌شود تا قیمت بالایی را بابت خرید این لپ تاپ پرداخت کنید.

    درج نظر
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    لپ تاپ و کامپیوتر
    موبایل و تبلت
    ماشین های اداری
    کالای دیجیتال
    لوازم خانگی
    کالای سلامت
    بازگشت به بالا